Odpowiedzi

2010-03-15T18:27:45+01:00
Świat By był całkiem inny, przecież by każdy siebie nawzajem zabijał nikt by nie musiał nic bo by nie było obowiązków . Obowiązkiem nauczycieli jest nas uczyc a gdy sie nie uczymy to nie dązymy do swojego celu i nie mamy wykształcenia i nie mamy pracy a nikt nie chce bezrobotnego partnera/partnerki i nie ma sie rodziny pieniedzy do życia i sie umiera w smutki i biedzie .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:28:11+01:00
Jeśli nie było by żadnych praw i obowiązków zapanował by chaos. Nie były by wykonywane niezbędne prace, nikt by nie pracował. Stworzyło by to wiele problemów. Jeśli nie było by praw rozpoczęły by się bunty i strajki, ale nie było by przed kim strajkować.
1 5 1