Odpowiedzi

2010-03-15T18:39:14+01:00
P=a²√3/4
H=a√3/2

1
a) 64√3
b) 81√3/4 = 20,25√3
c) 4√3/9*1/4=√3/9
d) 1,44√3/4=0,36√3
e) 6√3/4=1,5√3
f) 2√3/4=0,5√3

2
a) 7√3/2=3,5√3
b)√3
c) 3/2=1,5
d) √15/2
e) √18=√9*2=3√2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T18:42:08+01:00
1.
a) 64√3
b) 20¼√3
c) ¹⁶/₉√3
d) 0,36√3
e) 1½√3
f) ½√3
zad.2 oblicz dlugosc wysokosci trojkata rownobocznego o boku dlugosci
a) 7²+3,5²=h²
h²=49+12,25
h²=61,25
h=√61,25

b) (½)²+(¼)²=h²
h²=¼+¹/₁₆
h²=⁴/₁₆+¹/₁₆
h²=⁵/₁₆
h=√5/4
c)(√3)²+(√3/2)²=h²
h²=3+¾
h²=3¾
h=√3¾

d) (√5)²+(√5/2)²=h²
5+1¼=h²
h²=6¼
h²=25/4
h=5/2=2½

e) (√6)²+(√6/2)²=h²
h²=6+1½
h²=7½
h=√7½