Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:35:23+01:00
M. kto co ładny;kolorowy; realistyczny; szczegołowy; dokładny; artystyczny
D. kogo czego łądnego; kolorowego; realistycznego; szczegółowego; dokładnego; artystycznego
C. komu czemu ładnemu; kolorowemu; realistycznemu; szczegółowemu; dokładmenu; artystycznemu
B. kogo co łądnego; kolorowego; realistycznego; szczegółowego, dokładnego; artystycznego
N. z kim z czym ładnym ; kolorowym; realistycznym; szczegółowym; dokładnym; artystycznym
MSC o kim o czym ładnym ; kolorowym; realistycznym; szczegołowym; dokładnym ; artystycznym
w O ładny ! ; kolorowy; realistyczny ; szczegołowy ; dokładny, artystyczny
wydaje mi się że dobrze ;)
licze na najjj ;D
pzdr.
4 3 4
2010-03-15T18:38:08+01:00
M.ładny, kolorowy, szczegółowy, dokładny, artystyczny
D.ładnego,kolorowego, szczegółowego, dokładnego, artystycznego
C.ładnemu ,kolorowemu,szczegółowemu,dokładnemu,artystycznemu
B.ładnego, kolorowego, szczegółowy, dokładnego ,artystycznego
N.z ładnym,z kolorowym, ze szczegółowym, z dokładnym, z artystycznym
Msc.o ładnym, o kolorowym, o szczegółowym, o dokładnym, o artystycznym
W.ładny! , kolorowy!, szczegółowy!, dokładny, artystyczny

Ostatnio to miałam i napewno jest dobrze ;]
2 3 2