Od podanych przymiotnikow utworz przyslowki.
piekny-
nudny-
bliski-
ladny-
W podanych zdaniach jedna linia podkresl przyimki, a dwoma spojniki.
Rozbilismy namioty u stup gory.
Kupie slodycze i owoce.
nad glowami rycerzy przelecial orzel.
Zjem hamburgera lub pizze.

2

Odpowiedzi

2010-03-15T18:33:25+01:00
Pięknie
nudno
blisko
ładnie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:34:48+01:00
Pięknie
nudno
blisko
ładnie

Przyimki:u stóp gór;kupię;nad głowami;zjem.
Spójniki:u;i;nad;lub