Odpowiedzi

2010-03-15T18:35:13+01:00
Ochrona praw autorskich to chronienie autora przed rozpowszechnieniem jego danych i jego autorstwa ; )
licze na naj krótko i na temet ;)
1 5 1
2010-03-15T18:35:30+01:00
Ochrona praw autorskich:
jak ktoś skopiuje co ty na przykład napisałeś to możesz go posądzić o ochronie praw autorskich np sądem itd. lub kara pieniężna. Po prostu zastrzeża się tak np płyty itd;)
daj naj:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:35:38+01:00
FTo takie cos gdzie np: ktos nagra film i ma prawa autorskie to inna osoba nie bedzie mogłą tego zobaczyć lub skopiować ...coś w tym stylu starczy;))
1 1 1