Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T18:47:58+01:00
(4a-3)(3a+2)-a(a-1)= dla a=-½
(4a-3)(3a+2)-a(a-1)=
(4×(-½)-3)(3×(-½)+2)-(-½)(-½-1)=
(-2-3)(-³₂+2)-(-½)(-1½)=
(-5)(-½)-(¾)=
⁵/₂ - ¾= 10/4- 3/4= 7/4

2009-10-25T18:48:53+01:00
=[4×-½-3][3×-½+2]+½[-½-1]=-5×0,5+½×-1,5=-2,5+0,5×-1,5=-2,5-0,75=-3,25
2009-10-25T18:53:54+01:00
(4a-3)(3a+2)-a(a-1)= a=-½
12a²+8a-9a-6-a²+a=11a²-6
11*(-½)²-6=11*¼-6=11/4-6=2¾-6=3¼