Odpowiedzi

2010-03-15T18:35:45+01:00
V=125cm^3
V=a^3
125=a^3
a=trzeci pierwiastek z 125
a=5 cm

P=6*a^2
P=6*5^2
P=6*25
P=150 cm^2
pozdrawiam:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:37:44+01:00
V=125 cm sześciennych
V=a do potęgi trzeciej
a=5 cm
P całkowite=6 a do potęgi drugiej
P całkowite= 6*5*5=150cm kwadratowych
2010-03-15T18:39:11+01:00
V - objętość
P - Pole powierzchni
a - bok sześcianu

V=a³
P=6*a²

V=125cm³
a³=125cm³
a*a*a=125cm³
a=³√125
a=5cm, bo 5cm*5cm*5cm=125cm³

P=6*a²
P=6*(5cm)²
P=6*25cm²
P=150cm²