Organizm ludzki nie ma receptorów promieniowania UV (ultrafioletowego) występującego poza obszarem widzalnym światła białego.Jest ono jednak potrzebne człowiekowi do ................................. lecz może spowodować ....................................... .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T22:20:12+01:00
Do wytwarzania witaminy D lecz może spowodować wiele chorób, np zapalenie rogówki oka, czerniaka, zaćmę i oczywiście przyspiesza starzenie się skóry
1 5 1
2010-03-15T22:40:06+01:00
Produkcji witaminy D
wiele chorób skóry