Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:38:47+01:00
Moim zdaniem eucharystia daje nam możliwość rozmowy i oczyszczenia swojej duszy.Na eucharystii (mszy świętej) możemy porozmawiac z Bogiem,Jezusem Maryją lub nawet w spowiedniku z księdzem gdzie możemy wyznać mu wszystkie nasze grzechy.
Ludzie są otwarci na modlitwę i łatwiej im mówić do kogos kto nas zrozumie bo i tak zna całą prawdę.
14 3 14
2010-03-15T18:40:43+01:00
Eucharystia daje nam obecność Boga w nas samych , poprzez eucharystie Bóg możne w nas zadziałać jeśli tylko jesteśmy w wierze otwarci na jego plan nawrócenia nas. Również eucharystia to inaczej ciało panna Jezusa , jeśli jesteśmy mocno wierzącymi osobami czujemy mocniej Boga , i staramy się żyć według przykazań.
13 4 13