Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T18:38:26+01:00
Wielbłąd pije mleko - mleko to dopełnienie bliższe w bierniku
2010-03-15T18:42:40+01:00
Ale zjadła starego pączka...
Pączek to dopełnienie ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:42:50+01:00
Kasia nie ma książki.
dopełnienie książki

Zosia przygląda się grześkowi
dop:grześkowi

Widzę zdrowego Jasia
dop:Jasia

Wesoła Bercia poszła z Halszką na zakupy
dop:z Halszką

Franek mówi ciągle o Weronice
dop:o Weronice