Odpowiedzi

2010-03-15T18:43:27+01:00
To on jest jedyny
przesyła słowo boże
w cudzie eucharysti
udział bierze

to on udziela ślubu
to on udziela chrztu
to on jest posłańcem
to on głosi boży cód

tajemnicy spowiedzi
utrzymać musi
tak ważne słowo
głosić może


wielkanoc
święta
boże narodzenie
święta wesołe a on uczy nas
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:09:13+01:00
Dzisiaj zajmiemy się kapłanami,
to tacy ludzie jak my sami.
Normalnie żyją, nie inaczej
każdy kapłan powie wam to raczej.

Mogą być oni nazwani księżami,
lecz to ich jakoś specjalnie nie rani.
Wręcz przeciwnie-są szczęśliwi,
na pewno nie są wcale leniwi.

I znowu przeciwnie, są pracowici,
uzdolnieni muzycznie i matematycznie.
Msze odprawiają, na tacę zbierają,
ogólnie ciężkie życie mają.

Podsumowując ten wiersz o kapłanach,
szczerze powiem-to nie jest banał.
Szanujmy kapłanów-to dobrzy ludzie,
bo pomogą nam żyć w niebiańskim cudzie.