Od podanych przymiotnikow utworz przyslowki.
piekny-
nudny-
bliski-
ladny-
W podanych zdaniach jedna linia podkresl przyimki, a dwoma spojniki.
Rozbilismy namioty u stup gory.
Kupie slodycze i owoce.
nad glowami rycerzy przelecial orzel.
Zjem hamburgera lub pizze.

2

Odpowiedzi

2010-03-15T18:39:42+01:00
Piękna
nudna
bliska
ladna
U-to przyimek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:41:45+01:00
Piękny - pięknie
nudny - nudno
bliski - blisko
ładny - ładnie

Spójniki : i , lub ,
Przyimek : u stup ;)