Co odkryła Maria Skłodowska-Curie?
proszę jak najszybciej.

3
Maria Skłodowska-Curie otrzymała nagrodę Noblaza to, że odkryła dwa pierwiastki, które nazwała Rad i Polon oraz wyjaśniła zjawisko radioaktywności.
noblaza???
no blazz - no jazz!

Odpowiedzi

2010-03-15T18:39:38+01:00
Odkryła 2 pierwiastki: Polon i Rad.
230 3 230
Odkryla pierwiastek Rad i Polon
2010-03-15T18:40:01+01:00
Maria Skłodowska-Curie odkryła polon i rad
162 3 162
Maria Składowska Curie odkryła dwa pierwiastki dzięki którym dostała nagrodę nobla, a są nimi :Rad i Polon.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:41:26+01:00
Odkryła dwa pierwiastki, które nazwała Rad i Polon oraz wyjaśniła zjawisko radioaktywności.
239 4 239
Dziękuję pomogłaś mi w zadaniu domowym
dzięki ♥♥♥
dzięki ♥ XD
Txd
pierdolcie sie :)