Odpowiedzi

2010-03-15T18:48:22+01:00
* Platforma Obywatelska RP
* Prawo i Sprawiedliwość
* Lewica i Demokraci - SLD, SDPL, PD, UP
* Polskie Stronnictwo Ludowe
* Mniejszość Niemiecka
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:49:19+01:00
Partie i koła obecne w Sejmie
Platforma Obywatelska (PO) - 206 posłów, w tym:
Stronnictwo Demokratyczne (SD) - 1 poseł
Prawo i Sprawiedliwość (PiS) - 155 posłów, w tym:
Ruch Katolicko-Narodowy (RKN) - 2 posłów (jednocześnie Ruch Patriotyczny)
Ruch Ludowo-Narodowy (RLN) - 2 posłów
Stronnictwo "Piast" - 1 poseł
Klub Poselski Lewica - 43 posłów:
Sojusz Lewicy Demokratycznej (SLD) - 35 posłów
Unia Pracy (UP) - 2 posłów
6 posłów bezpartyjnych
Polskie Stronnictwo Ludowe (PSL) - 31 posłów
Polska Plus - 8 posłów
Socjaldemokracja Polska - 4 posłów
Demokratyczne Koło Poselskie Stronnictwa Demokratycznego (SD) - 3 posłów
5 3 5
2010-03-15T18:49:22+01:00
Nie wiem czy to o to chodzi ale :
KLUBY:
-Klub Parlamentarny Platforma Obywatelska
-Klub Parlamentarny Prawo i sprawiedliwość
- Klub Poselski LeWICA
-kLUB pOSELSKI pOLSKIEGO Stronnictwa Ludowego
KOŁA:
-Koło poselskie Polska XXII
-Koło poselskie SDPL
-Demokratyczne koło poselskie
5 4 5