Odpowiedzi

2010-03-15T18:45:01+01:00
Ja wozumiem to w tem sposób:
-im więcej zrozumiesz i dowiesz się, zafascynuje cię to tak, że bądziesz pragną jeszcze więcej posiąść wiedzy i jeszcze więcej, by znać odpowiedzi na wszystko...

myślę że pomogłam :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:46:46+01:00
Chodzi o to że wiedza, nauka i uczenie się są takie , że im więcej wiemy tym chcemy wiedzieć jeszcze więcej. Jest ogromna ilość wiedzy (cały ocean) ale im człowiek więcej się dowiaduje tym chce poznać jeszcze więcej i choć nigdy nie posiądzie wszelkiej wiedzy na każdy temat będzie ona dla niego dobra i będzie mu sprzyjała.