Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:44:24+01:00
Trzeba mądrze wykorzystać czas swojego życia ponieważ żyje się tylko raz
2010-03-15T18:44:52+01:00
-żeby później nie żałować
-bo z głupoty można popełnić wiele grzechów
-bo czasu się nie da cofnąć
-bo nigdy nie wiemy kiedy nadejdzie koniec
2010-03-15T18:46:21+01:00
Czas wykorzystać trzeba mądrze poniewarz wtedy kiedy umrzesz już nie będzięsz miał na to cxzsu bo nioie bendziesz już żżyć więc ciesz sie życiem ju kochany masz zrobione powie ci pan bug w życiu