Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T12:52:40+02:00
1. przypadek
Jeżeli proste leżą kolejno k, l i m
to odległość między k i m wynosi 4+5=9cm
2. przypadek
Jeżeli proste leżą kolejno m, k, l
to 5-4 = 1cm
2010-03-28T13:16:50+02:00
2010-03-28T13:17:49+02:00
No jasne narysuje Ci to

--------------------------- k
I 4cm
I
--------------------------- l
I
I 5cm
I
---------------------------- m

czyli :
4cm+5cm=9cm
Lub
5cm-4cm=1cm