Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-25T18:48:21+01:00
Powinno się znieść obowiązek szkolny poniewż jak tego obowązku nie sełnisz to w przyszłości nie bedziesz miała wykształcenia i pracy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T18:49:48+01:00
Witam!


Moim zdaniem dlatego że sie uczymy odrabiamy zadania a później w starości i tak to wszystko zapomnimy.Nie lepiej uczyc sie,np.mechaniki lub grania w piłke niz pisanie w zeszytach i stresowanie sie na kartkowkach i sprawdzianach.