Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:52:25+01:00
Styczeń - styczność ze śniegiem
luty - ostra zima
marzec- topnienie sniegu
kwiecień- zaczyna sie robić kwieciście
maj- majówka ..
czerwiec- wakacje
lipiec - lato
sierpień- koniec lata
wrzesien - szkoła
październik- jesień
listopad- opady liścli
grudzień - początek zimy
1 1 1
2010-03-15T18:58:11+01:00
Styczen-poczatek roku
Luty-koniec zimy
Marzec-poczatek wiosny
kwiecien-prima aprilis
Maj-miesiac zakochanych
czerwiec-poczatek lata
lipiec-wakacje
sierpien-słonecznie i deszczowo
wrzesien-poczatek roku szkolnego
pażdziernik-deszczowo,zimno,słoneczne przebłyski
listopad-wiatry,ochłodzenie
grudzien-wielkie mrozy
3 4 3