Młoda dziewczyna wybrała sie na spacer z psem. Idąc do parku spotkała kolegę ze szkoły. Znajomy poprosił ją o wytłumaczenie zadania z matematyki. Ona wytłumaczyła mu zadanie, po czym wróciła do domu. przepisz to w slangu młoodziezowym ;D

3

Odpowiedzi

2010-03-15T18:51:02+01:00
Małolatka szła sobie na spacer . Szła sobie , szła i spotkała ziomka z buty . On powiedział żeby ogarneła mu te zadanie z matmy . Ona się zgodziła i potem powiedziała : ''ja mykam na chatę" ;)
2010-03-15T18:52:29+01:00
Laska poszla na przechackie z psem. gdy tak chodzila spotkala ziomka z budy. kumpel nie kumal zadania z matmy. ona wytlumaczyla mu, po czym poleciala na chate
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:57:02+01:00
Laska brykła na las z kundlem.Szlajając się po miejscówie wylookała kumpla z budy. Gosciu zapodał zadania z matmy.Kolesiówa zapodała rozwiązanie i kopsła sie do chaty.