Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:52:00+01:00
1) odnosic sie z szacukiem
2) nie krzyczec tylko spokojnie rozmawiać
3) sluchac drugiego człoweka czlonka rodzinny
4) Pomagac w domu w obowiązach
5) duzo romawiac
6) przebywac ze soba grac w gry planszowe
7) przyzadzic wspolny obiad
8) Kochac sie!!
9) usmiecha sie
rozmawiac o sowich problemach
2010-03-15T18:52:13+01:00
1)Pomagać rodzeństwu i rodzicom w codziennych pracach.
2)Używać słów PROSZĘ,PRZEPRASZAM,DZIĘKUJE itp.