Odpowiedzi

2010-03-15T18:53:04+01:00
Zło na świecie pojawia się w różnych postaciach. NIekiedy są to trzęsienia ziemi np. Haiti, czy eksplodujące wulkany na Hawajach i innych krajach wulkanicznych. Gdy małe dzieci się pytają czemu jest burza( w lato) rodzice najczęściej odpowiadają "bo byłeś niegrzeczny"
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:17:42+01:00
Bóg chce ukarać ludzi za ich złe uczynki. Niektórym to pomaga innym nie więc mozedlateko jest coraz więcej takich koszmarnych wydarzen. powinnismy byc epsi moze wtedy nie bedzie tak wiele kataklizm,ów