Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T18:52:27+01:00
Stworzyłabym stowarzyszenie "Miłośników opowiadań". jego członkowie pisaliby opowiadania o różnej tematyce i wysyłali na różne konkursy. Zdobyte nagrody wliczane byłyby w status osiągnięć klubu. Stwowarzyszenie rozwijałoby też talenty człnonków i zapewniało im zrozumienie.
1 5 1
2009-10-25T19:03:45+01:00
Możesz np.stowarzyszenie nadzieji
pomaganie biednym ludziom
spełnianie marzeń dzieci

1 4 1