Odpowiedzi

2009-10-25T18:55:27+01:00
A)9/30 to wieceej niz 25% ale mniej niz 100%
b)14/13 to wiecej niz 100% ale mniej niz 150%
c)8/70 to wiecej niz 10% ale mniej niz 50%
Prosze:))
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T18:58:47+01:00
Licznik lub mianownik ułamków zostały zamalowane. Jakie to mogły być liczby?
a)?/30 to wieceej niz 25% ale mniej niz 100%
0,25*30=7,5
Więcej niż 7,5 mniej niż 30
np. 10/30


b)?/13 to wiecej niz 100% ale mniej niz 150%
100%=13
150%=19,5
Więcej niż 13 mniej niż 19,5
np.15/13

c)?/70 to wiecej niz 10% ale mniej niz 50%
10%=7
50%=35
Więcej niż 7 mniej niż 35
np.21/35
10 4 10
2009-10-25T22:31:00+01:00
A więcej jak 7 mniej jak 30 czyli np. 20/30
b więcej jak 13 mniej jak 20 czyli np. 19/13
c więcej jak 7 mniej niż 35 czyli np.10/70
7 3 7