Odpowiedzi

2009-10-25T18:54:03+01:00
L.poj.
M. Skóra
D. Skóry
C. Skórze
B. Skórę
N. Skórą
Ms. Skórze
W. Skóra!

l.mn.
M. Skóry
D. Skór
C. Skórom
B. Skóry
N. Skórami
Ms. Skórach
W. Skóry!

l.poj.
M. Szałas
D. Szałasu
C. Szałasowi
B. Szałas
N. Szałasem
Ms. Szałasie
W. Szałasie!

l. mn.
M. Szałasy
D. Szałasów
C. Szałasom
B. Szałasy
N. Szałasami
Ms. Szałasach
W. Szałasy!

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T18:59:01+01:00
M- skóra
D- skóry
C- skórze
B- skóre
N- z skóra
Msc -o skórze
W -skóro


M- szałas
D-szałasu
C-szałasowi
B-szałas
N-z szałasem
Msc-o szałasie
W-szałaie
1 1 1
2009-10-25T19:10:36+01:00
M.Skóra
d. skóry
c skórze
b.skore
n.skóra
msc.skórze
b skóro!