Mam narysować na plastykę miasto końca 21 wieku, ale nie mam kompletnie pomysłu na to, na całe rozmieszczenie i co tam może tam być itd. Prześlijcie mi jakiegoś linka z jakimś przykładowym obrazem albo czymś, żebym miała jakiś pomysł... Daję naj!!

I to ma być w perspektywie linearnej zbieżnej, wiec nie dawajcie mi jakichś okrągłych dziwactw :P

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:57:15+01:00
To napewno miasto pełne świateł, neonów... Niech elementy na siebie nachodzą. Mnóstwo reklam. Najlepeij zrób panoramę. Nocna panoramę :) nad budynkami moze lecieć samolot pokazujący, że ludzie 21 wieku dużo podróżują
2010-03-15T19:14:10+01:00
Możesz np. namalować zniszczone miasto:
- porozwalane samochody
- zniszczone budynki
- ciemne chmury-
- i żule na ulicy xDD (żartuję)

Albo namalować super nowoczesne miasto z:
- latającymi samochodami
- robotami
- super wojskie
- wszystko takie błyszczące i białe;]

W załączniku, będzie narysowane zniszczone miasto. ( nie umie rysować, ale pomysł mam)