Odpowiedzi

2010-03-15T18:58:00+01:00
Chciałabym się zaprzyjaznic z taką osobą,ponieważ Aniela kowalik jest bardzo wesołą osobą i przy niej na pewno nie można się nudzic.Czasami bywa ona wybuchowa lecz potrafi też byc poważna i opanowana.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:58:35+01:00
Myslę, że tak. Ponieważ wiem że zawsze mogę na nią liczyć. Była osobą skromna, ale także zadziorną. Jeśli chciała coś powiedzieć, nie bała się, mówiła. Czasami kłamała, ale chociaż tytuł brzmi "Kłamczucha", nie kłamała za dużo, jak już mówiłam. Kochała przygody, i była normalną dziewczynką. Ja jestem szalona crazy dziewczyną, więc przydałby mi się któś, kto rozsądniej odemnie pomyśli. xD