Przekształć podane zdania w krotkie hasla reklamowe.wymysl dwa wlasne hasla.
WZOR:Rewelacyjnie obnizylismy ceny telefonow komorkowych .
rewelacyjna cena telefonow komorkowych.

•tutaj kupisz najtaniej beztluszczowe jogurty owocowe.
•dzisiaj odbywa sie promocyjna sprzedaz sportowego obuwia.
•nasze klimatyzowane czapeczki beda przebojem tego lata.



ci co maja cwiczenie j.polski6 zeszyt cwiczen strona od99 do 102
bede dawala naj

3

Odpowiedzi

2010-03-17T20:56:56+01:00
1. Beztłuszczowe jogurty owocowe tylko u nas!
2. Wyprzedaż obuwia sportowego- tylko dziś, tylko u nas!
3. Przebój lata- tylko u nas - klimatyzowane czapeczki!!!
35 2 35
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T20:58:37+01:00
•tutaj kupisz najtaniej beztłuszczowe jogurty owocowe.
najtańsze jogurty beztłuszczowe !

•dzisiaj odbywa się promocyjna sprzedaż sportowego obuwia.
Obuwie sportowe dziś w promocyjnej cenie !

•nasze klimatyzowane czapeczki będą przebojem tego lata.
Przebój lata - nasze klimatyzowane czapeczki !

•Jutro wszystkie kurtki - 30 % !
•Hit sezonu ! świecące sznurowadła ! tylko u nas w tak niskiej cenie !

niestety ,nie mam tych ćwiczeń ;((
mam nadzieję,że jakoś pomogłam ;]
66 4 66
2010-03-17T21:05:18+01:00
Tutaj kupisz najtaniej beztłuszczowe jogurty owocowe
- sprzedaż najtańszych beztłuszczowych jogurtów owocowych

Dzisiaj odbywa się promocyjna sprzedaz sportowego obuwia
- Już dzis promocyjna sprzedaz obuwia sportowego

Nasze klimatyzowane czapeczki beda przebojem tego lata
- przebój tego lata- nasze klimatyzowane czapeczki
32 3 32