Odpowiedzi

2010-03-15T19:02:23+01:00
Nigdy nie można osądzać ludzi po wyglądzie, gdyż nie oceni się książce po okładce. Człowiek w starych szmatach może okazać się osobą o gołębim sercu, której nigdy nie zapomnisz. Niektóre osoby w markowych ciuchach z telefonem w ręce mogą okazać się fałszywymi ludźmi. Większość jednak patrzy na wygląd, bo liczy się pierwsze wrażenie, które ważne jest w znajomości. Nie ważne ile kto ma pieniędzy, jak wygląda czy jak się ubiera. Ważne jest jaki ma charakter i środek. Poprzez charaktery dopasowujemy sobie towarzystwo, a wygląd może być różny. Szukając przyjaciół powinniśmy zwracać uwagę czy osoba jest dobra, miła, pomocna nie na to jak wygląda, bo to nic nie znaczy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:10:56+01:00
Nie należy oceniać ludzi po wyglądzie ponieważ każdy człowiek kryje coś w sobie. Nie zawsze możemy dostrzec to od razu. Ludzie którzy z wyglądu wydają się na miłych, sympatycznych, przyjaznych nie zawsze tacy są. Chłopak, który jest przystojny z pozoru wydaje się fajny a w głębi duszy musi być przyjazny? Nie! Tak naprawdę człowieka możemy poznać kiedy przebywamy z nim dłużej, a już na pewno nie po wyglądzie! Nie należy tak czynić bo później możemy tego żałować, możemy żałować, że kogoś nie doceniliśmy.