Odpowiedzi

2009-10-25T18:57:54+01:00
Myśle ,że smutek u każdego człowieka jest bardzo ważny bo każdy ma swoje chumory i powinien w jakis sposób to wyrażać.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T19:03:27+01:00
Uwarzam ze smutek po pierwsze jest jaknajbardziej rzeczą natu ralną po drygi bardzo potrzebną w życiu!!!Gdyby cały świat bez przerwy był szcześliwy świat nie miał by sensu. Praktycznie nic ciekawego by się nie działo.Są rzeczy które sprawiają ludziom przykrość gdzy nastąpi taka sytuacja jesteśmy smutn i jest to jaknajbardziej naturalną rzeczą.

Przepraszam za błędy, mam nadzieję że pomogłam... ;D
1 4 1