Odpowiedzi

2010-03-15T19:05:12+01:00
Akcja rozgrywa się w ciągu roku szkolnego.miejsce to klasa,ogród liceum im.samuela lindego,warszawa,czersk,krakowskie przedmieście,plac zamkowy,plac saski,
boh:marcin ciamciara,słabiszewski
zasępa józio pędzelkiewicz,alibaba,juliusz lepki,wątłusz,kicki,bem,dyrektor,alcybiades,żwaczek,pani kalino,ejdziatowicz,nierucha,więckowska,rolnik z czerska
38 3 38
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:07:46+01:00
Czas-opisywane wydarzenia dzieją się w roku szkolnym 1960/61 w Warszawie
miejsce akcji- szkoła w Warszawie im.Lindego
Bohaterowie- Zasępa, Słabiński, Pędzelkiewicz, Ciamciara, Tymoteusz Misiak, Juliusz Lepki, pan Żwaczek, Dziadzia, pani Kalino, pan Fanfala, pani Więckowska
wydarzenia-przygody chłopców, którzy chcięli zdobyć sekretne sposoby na surowych nauczycieli
Język uczniowski- skracanie wyrazów, przezwiska nauczycieli i uczniów, zdrobnienia, skojarzenia (Słabiński, Słaby)
66 4 66