Odpowiedzi

2009-10-25T19:17:58+01:00
25m/s (km/h) = 25 * (1/1000 : 1/3600) km/h = 90km/h
1500m/min (km/h) = 1500 * ( 1/1000 : 1/60 ) km/h = 90 km/h
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T19:23:06+01:00
25 m/s = 25 * 1/1000 / 1/3600 km/h = 25 * 1/1000 * 3600 km/h = 90 km/h

1500m/min = 1500 * 1/1000 / 1/60 km/h = 1500 * 1/1000 * 60 km/h = 90 km/h
2009-10-25T22:00:06+01:00
25m/s=0,025km/(1/3600)h=90km/h
1500m/min=1,5km/(1/60)h=90km/h