Odpowiedzi

2010-03-15T19:07:38+01:00
Hitler chciał jak już wiecie wymordować rasę cygańską , żydowską. Chciał żeby istniała rasa biała . Tępił tych ludzi . Tworzył ośrodki koncentracyjne getta i tam ludzi katował zabijał. Hitler był nie zrównoważonym człowiekiem nie myślał o swoich czynach . Nie przejmował się czy ta rasa będzie istniała czy też nie .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:08:31+01:00
Moim zdanie poglądy Hitlera były niesłuszne gdyż każdy człowiek zasługuje na szacunek. Nie można karać kogoś za to kim się urodził, to nie jego wina. A poza tym nie ma lepszych i gorszych ludzi, są mądrzy i głupi, wysocy i niscy, grubi i chudzi ale nie lepsi i gorsi.