Witam i proszę o pomoc jeszcze na dzisiaj

1)jaką drogę przebył samochód osobowy w ciągu 45 min, jeżeli poruszał się ze średnią szybkością 80 km/h ?
2)w jakim czasie ciało przebyło drogę równą 2,4m, jeśli poruszało się ze średnią prędkością równą 1,2 m/min?
proszę z obliczeniami( nie mam wzoru)
dziękuję ....

2

Odpowiedzi

2009-10-25T19:00:02+01:00
1)60km/h
bo 45min to 3/4
czyli 3/4h z 80kmh to 60kmh

2)2 minuty bo jezeli ma do przejechania 2.4m a jedzie z pred. 1.2m/min czyli 2 min
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-25T19:02:06+01:00
1)
45min*80km/60min=45*4km/3=180km/3=60km

2)
1,2m/min*1/2,4m=1/2min=2min