Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • joj
  • Początkujący
2010-03-15T19:25:49+01:00
Słuchanie muzyki z plyt czy bycie w filharmonii to dwie rozne czynnosci. Kiedy jest sie w filharmonii i widzi sie jak muzycy graja wszystko wydaje sie inne niz gdybysmy sluchali identycznego utworu w odtwarzaczu CD. Gdy oglądamy <tzn.słuchamy> utworu na zywo mozemys sie w niego jeszcze "glebiej" wczuc. Wielee ludzi lubi słuchac utworow na plytach,kasetach itp, jednak tez znaczna czesc wprost uwielbia ogladac utwory na zywo w filharmoniach. W słuchaniu plyt nie ma nic zlego tak samo uspakajaja wyciszaja (o ile jest to muzyka klasyczna, spokojna), ale uwazam ze zancznie lepiej jest posluchac danego utworu na zywo.
1 5 1
2010-03-15T19:48:02+01:00
Utworów płyt można słuchać wszędzie. Jak się idzie do filharmonni to trzeba się ubrać na galowo i nie wolno praktycznie nic robić. Jak się słucha z płyt można jeść pić żuć pluć. W filharmonni się nie je nie piję itp.itd.
1 1 1