1.Do zważenia przedmiotu uczeń użył następujących odważników: 500g , 200mg i 10mg. Jaka była masa zważonego przedmiotu?
A. 500,21g
B. 502,1g
C. 710g
D.50210mg


2.Na jednej z szalek zrównoważonej wagi leżą odważniki o masach: 10g , 2g , 200mg , 100mg , 20mg , 10mg . Jaka jest masa ciała leżącego na drugiej szalce?
A. 12,33g
B. 342g
C. 12,33mg
D. 342mg

2

Odpowiedzi

2010-03-15T19:13:54+01:00
1 Pytanie to będzie odpowiedz B ( 502,1 )

2 A ( 12 ,33 )
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:16:46+01:00
500g
200mg=0.2g
10mg=0.01g
500g+0.2g+0.01g= 500.21g -czyli odpowiedz A

2.
10g
2g
200mg=0.2g
100mg=0.1g
20mg=0.02g
to łącznie mi wychodzi 12.32g