Odpowiedzi

2010-03-15T19:13:16+01:00
Suma miar kątów przyległych wynosi 180°

a)180°=α+β
α=2β
180°=2β+β
180°=3β /:3
β=60°
α=2β=120°


b)180°=α+β
α=30°+β
180°=30°+β+β /-30°
130°=2β /:2
β=65°
α=30°+β
α=95°

2 3 2
2010-03-15T19:13:40+01:00
A)I -x
II-2x
3x=180
x=60
I=60
II=120
b)I-x
II-x+30
2x+30=180
2x=150
x=75
I=75
II=105
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:14:49+01:00
75 i 105
45 135
jestem pewna bo juz to miałam