Odpowiedzi

2010-03-15T19:41:10+01:00
Ukp - ustala kolor pisaka żółwia
ugp - ustala grubość pisaka, grubość domyślna to 1
ukm - ustala kolor malowania, żółw wypełnia otaczający go obszar, zamknięty.
uwm - ustala wzór zamkniętego obszaru.
zamaluj - żółw wypełnia zamknięty, otaczający go obszar aktualnie ustalonym kolorem i wzorem.
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T20:24:59+01:00
Oto malowanie :kolor
pod
np 3
pw 90
np 3
ukm :kolor
zamaluj
pw 180
np 3
lw 90
np 3
pw 180
opu

-------------------------------------------------

w tym ':kolor' chodzi o to ze jak bedziesz wpisywac tą procedure to trzeba wpisać 'malowanie' i w nawiasie kwadratowym liczbę określającą ten kolor którym chcesz zamalować dany objekt
że np. malowanie [255 337 255]

7 2 7