Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:11:39+01:00
Człowieka nie można do końca zrozumieć bez Chrystusa. A raczej - człowiek nie może siebie sam zrozumieć bez Chrystusa. Nie może zrozumieć ani kim jest, ani jaka jest jego właściwa godność, ani jakie jest jego powołanie i ostateczne przeznaczenie. Nie można tego wszystkiego zrozumieć bez Chrystusa"
2010-03-15T19:14:42+01:00
Człowieka nie można do końca zrozumieć bez Chrystusa. A raczej - człowiek nie może siebie sam zrozumieć bez Chrystusa. Nie może zrozumieć ani kim jest, ani jaka jest jego właściwa godność, ani jakie jest jego powołanie i ostateczne przeznaczenie. Nie można tego wszystkiego zrozumieć bez Chrystusa.
2010-03-15T19:47:40+01:00
To znaczy że nie umiemy zrozumieć innego bez pomocy Chrystusa ponieważ to Jezus Chrystus dał nam umysł i rozum. Gdyby nie On to nikogo nie zrozumielibyśmy.