Odpowiedzi

2010-03-15T19:18:14+01:00
1. Zamykanie klasztorów
2. Kasacja majątków kresowych
3. Przymuszanie unitów do przejścia na prawosławie.
4. Likwidowanie odrębności Królestwa Kongresowego
5. Zakaz posługiwania się językiem polskim
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:56:28+01:00
-wyszydzanie kościoła katolickiego, katolickich zakonnic
-Język rosyjski językiem urzędowym
-ukazywanie wyższości kultury rosyjskiej nad polską,
-kary za mówienie po polsku
-uczenie sie rosyjskiej kultury i Religi
-prowadzenie lekcji w języku rosyjskim
-zsyłki na Syberię lub do Azji Środowej do niewolniczej pracy do łagrów
-prześladowanie polskiej inteligencji