Odpowiedzi

2009-10-25T19:06:19+01:00
1. 59071396459874099570659519371360
2.1206554927534225725409
3.659
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T19:07:07+01:00
59071396459874099570659519371360
1206554927534225725409
659

Nie jestem pewna czy się nie pomyliłam
1 5 1
2009-10-25T19:12:17+01:00
937608732970475602456+59071396458936490837689043768904=59071396459874099570659519071360

7642856385+1206554927526582869024=1206554927534225725409

8+8x13+67+04x120=659

obliczyłam myślę że dobrze jest :)