Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:16:42+01:00
Pc= πr²+πrl=π*3²+π*3*6=9π+18π=27π
  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T19:17:37+01:00
Dane:
bok długości 6cm.
Szukane:
pole powierzchni całkowitej stożka.?
Pc=?
Rozwiązanie:
Pc=πr²+πrl
r=1/2a r=3
l=6
Pc=π9+π3x6
Pc=9π+18π
Pc=27π
odp;Pole powierzchni całkowitej stożka wynosi 27π
2010-03-15T19:18:10+01:00
Pc=πr²+πrl
r=6cm:2=3cm
l=6cm
Pc=π(3cm)²+π3cm*6cm=9πcm²+18πcm²=27πcm²