Prosze was o odpowiedź ..
I kto pierwszy dostaje naj ;]

Z książki " szatan z 7 klasy '
Jaki zawód wykonywał ojciec Adasia ??
W jakiej książce znajdowały się wskazówki pomocne w odnalezieniu skarbu ??
Jaka była ulubiona postać historyczna prof. Gąsowskiego ??

Proszę odpowiedzi choćby na jedno pytanie, bo mam to na jutro .. ;]

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:18:10+01:00
1.Lekarz
2.Pamiętniku księdza Koszyczka
3.Napoleon
2010-03-15T19:20:24+01:00
Tata był lekarzem, a postac historyczna Gąsowskiego to Napoleon. Książka to pamiętnik księdza Koszyczka.
2010-03-15T19:22:18+01:00
1. Tata Adasia był lekarzem
2."Boska komedia" Dantego " Piekło"
3. Napoleon