Odpowiedzi

2010-03-15T19:23:17+01:00
Mianownik - książę, książęta
dopełniacz - księcia, książąt
celownik - księciu, książętom
biernik - księcia, książęta
narzędnik - księciem, książętami
miejscownik - księciu, książętach
wołacz - książę, książęta


Mam nadzieję, że pomogłam ;)
37 4 37
2010-03-15T19:25:23+01:00
Lp mianownik książę
dopełniacz księcia
celownik księciu
biernik księcia
narzędnik z księciem
miejscownik o księciu
wołacz książę


lm mianownik książęta
dopełniacz książąt
celownik książętom
biernik księżęta
narzędnik z książętami
miejscownik o książętach
wołacz książęta
17 3 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:28:36+01:00
M - książe - książęta
D - księcia - książąt
C - księciu - książętom
B - księcia - książęta
N - z księciem - z książętami
M - o księciu - o książętach
W - książę - książęta
43 4 43
dziękuje bardzo
spok i dzięki