Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:24:51+01:00
A) Kiedy mama poszła na zakupy dziecko zaczeło płakać.
b)jest piekna pogoda na wyprawę w góry wiec turyści maszeruja piekna dolina wzdłuz morskiego oka.
c)ognisko płonie a my przy nim śpiewamy.
d)Na zawodach sportowych Patryk sie przerocił i zaczał płakać.
e)pani zadała powieść do przeczytanie wiec uczen ja czyta
F)pilkarz kpie na zielnym boisku
g)Doda śpiewa i ja tez.
h0 słonmce świeci bardzo długo.
2010-03-15T19:25:09+01:00
Małe dziecko głośno płacze.
Zachwyceni turyści wolno maszerują chodnikiem.
Duże ognisko wolno płonie.
Mały patryk cicho płacze.
Inteligentny uczeń czyta grubą książkę.
Znany piłkarz mocno kopie czarno-białą piłkę.
Ładna Doda śpiewa piekną piosenkę.
Duże, jasne słońce mocno swieci.