Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:27:22+01:00
Ania z Zielonego Wzgórza,ponieważ to biedna dziewczynka w małości wychowywana w sierocińcu , której losy są wzruszające. Postawa Ani w stosunku do innych jest prawidłowa i uczy nas ,że trzeba zawsze pomagać innym
1 5 1
2010-03-15T19:50:43+01:00
Moją ulubioną postacią jest Mikołajek ponieważ ma codziennie nowe pomysły i przygody. podoba mi się że mają własną bazę i stary samochód na placu za szkołą.
1 5 1