Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:25:52+01:00
Dane:
ocen - > 12
piatki - 5x 9 piątek
czwórki - 4y 3 czwórki

_
(5x+4y):12 = 4,75 / *12
x+y=12
_
5x + 4y = 57
y = 12-x
_
5x + 4(12-x) = 57
y = 12 - x
_
5x + 48 - 4x = 57
y = 12 - x
_
x = 57 - 48
y = 12 -x
_
x = 9
y = 3
_

Odp: Zuzanna ma na świadectwi 9 piątek i 3 czwórki.
1 5 1
2010-03-15T19:27:26+01:00
5x+4y):12 = 4,75 / *12
x+y=12
5x + 4y = 57
y = 12-x

5x + 4(12-x) = 57
y = 12 - x

5x + 48 - 4x = 57
y = 12 - x

x = 57 - 48
y =12 -x

x =9
y =3

pozdrawiam ;)
1 5 1
2010-03-15T19:27:50+01:00
9 piatek bo;

9x5+3x4=57..

i z tego wyliczyć średnią dzieląc na 12- bo jest 12 ocen...
57;12=4.75/