Napisz rozprawke rozwijajac( prosze bardzo duzo)swoje stanowisko na jeden z podanych tematów:
1.czy uczennice gimnazjum powinny sie malowac?
2.czy rodzice powinni kontrolowacpd gimnazjalistow?
3.czy nauczyciel musi bezwzglednie przestrzegac kodeksu ucznia?
4.czy uczen powinien bezwzgllednie przestrzegac regulaminu szkoly?
5.czy mozliwa jest przyjazn miedzy dziewczyna i chlopakiem?

2

Odpowiedzi

2010-03-15T19:32:41+01:00
1. Moim zdaniem jak chca to niech sie maluja co to innym przeszkadzaa??
2.Mysle ze tak bo gimnazlalisci dojrzewaja i wgl. odbija im to dla ich dobraa
3.niee co to komu przeszkadza jak nie ma ktos np. indentyfikatora
4.wsumie tak bo jak tak jest to tak musi byc
5.noo
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:35:31+01:00
Przez to, że coraz bardziej moda się rozwija i co raz jakieś nowe powstają trendy to nie znaczy, że malowanie się dziewcząt do szkoły jest złe. Przecież przez to, iż zaczną się malowac ( nie przesadnie ) nie zaniedbuja obowiązków w szkole. Te 5 min. na pomalowania rzęs z rana przeciez nie zniszczy jej ocen czy tez odepchnie od nauki. Nie każda dziewczyna maluje się na pokaz, jest dużo dziewcząt które maja niską samoocenę i mają dużo kompleksów i dzięki tuszu do rzęs czy fluidowi czuja się lepiej.
Nauczyciel powinien przestrzegac kodeksu ucznia tak samo jak uczeń regulaminu szkoły. Nauczyciel powinien kontrolować gimnazjalistów .
2 3 2