Odpowiedzi

2010-03-15T19:35:28+01:00
Trójkąt równoramienny:
B- ramiona trójkąta
A- podstawa trójkąta

kąt pomiędzy ramionami - beta
kąt pomiędzy ramieniem a podstawą - alfa

beta = alfa + 15

kąty trójkąta = 180

alfa + alfa + alfa + 15 = 180
alfa = 55
beta = 70
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T19:35:56+01:00
Pierwszy kat - x
drugi kąt - x
trzeci kąt - x+15

x+x+x+15`=180`
3x=180-15/:3
x=55`

pierwszy kąt - 55`
drugi kąt - 55`
trzeci kąt - 55`+15`=70`
1 5 1