Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T16:40:12+02:00
SPRAWOZDANIE
Dnia 31 marca 2010r.o godzinie 12 odbyło się przedstwienie szkolne pt: ,,Królewna Śnieżka". Aktorami byli uczniwie klas 4-6.
Główną rolę księżniczki zagrała Kasia Makowska z klasy 6. Siedmioma krasnoludkami byli: Adam Kaszewski, Mikołaj Groszewski, Michał Adamczyk, Kamil Bezbłędny, Tomasz Karolak, Jarosław Mamiński oraz Grzegorz Mikołajczewski. Złą macochę zagrała Jola Marczak z klasy 5. Myśliwym był adam Goździewski z klasy 5. Księcia grał Tadeusz Maleńczuk. Całość trwała 2 godziny.
Przedstawienie wszystkim się podobało. Było bardzo interesujace i trzymało napięcie
43 2 43
2010-04-02T17:37:01+02:00
Dnia 31 III 2010r. w szkole podstawowej w (wstaw nazwę swojego miasta) odbyło się przedstawienie pod tytułem "Królewna Śnieżka". Przygotowali je uczniowie klas IV, V i VI. Główną rolę zagrała Ewa Miśkiewicz z VI a, siedmiu krasnoludków Karol Kowalczyk, Marek Ziober, Jacek Pogorzelski, Krzysiu Cięsczyk, Marek Domagała, Jasiek Klej i Adrian Luka. W rolę złej macochy wcieliła się Katarzyna Nowak z V c. Myśliwym był Kacper Sulej(dałem swoje nazwisko :)). Przedstawienie wyszło pięknie. Przybyli na nie wszyscy rodzice.
39 4 39